Pages

24 Kasım 2014 Pazartesi

ME TİME TAG :)

Merhaba arkadaşlar.Öncelikle uzun süre yazı paylaşamadığım için çok üzgünüm.Malum okul , sınavlar derken vakit kalmıyor.Neyseki bugün bloga girmek için boş vaktim oldu. :))

Şimdi sizlerle blog arkadaşım, aynı zamanda gerçekte de çok sevdiğim beggyboo'nun beni de etiketlediği bu eğlenceli tag'i sizlerle paylaşmak istiyorum.Umarım hoşunuza gider...:))

1-Yalnızken ne izler veya okursun?

Şu sıralar film ve dizelere bağımlı bir hale gelmiş bulunmaktayım.Aynı zamanda vine ve youtubeda da komik olan videoları izlerken iyi vakit geçiriyorum.Ama tabi ki kitap okumayı da seviyorum.Tabi kitap bulmakta bayağı bir seçici olduğumdan dolayı çok fazla bulamıyorum ama olsun.Şu sıra Endgame kitabına başlayacağım çok güzel gözüküyor gerçekten.Sizede tavsiye ederim.

4 Ekim 2014 Cumartesi

HERKESE İYİ BAYRAMLAR :))

Herkese Merhabalarr!

Biliyorum uzun süre yazı yazamadım.Maalesef okul yüzünden pek girme fırsatım olmuyor.İnşallah bu bayram günleri içinde yeni yazılar sizi bekliyor olacak.Bu bayram günü yazı yazıp sizin de bayramınızı kutlamak istedim.Hepinize iyi bayramlar.Umarım tüm dilekleriniz gerçek olur ve nice böyle bayramlarda görüşmek üzere... 

 -naynaynom-  :)))
,


28 Eylül 2014 Pazar

HAYATINIZA YENİDEN YÖN VERİN!

Merhaba Arkadaşlar,

Bugün belki de bir çok kişinin sorunu olan konulara  değinmek istedim. Günümüz şartlarında her yaşta insan gerek aşk gerek arkadaşlık gerek aile olmak üzere bir sürü sorunlara sahip...
Bazılarımız bunlarla baş edebilecekleri kadar kuvveti buluyor kendinde bazılarımız ise bu kuvveti bulamıyor .Ama kendimize bunu yapamayız.Öncelikle size bu sorunları yaşatan insanlara bu fırsatı vermeyin. Yani bunu bir düşünün.Siz mutsuzsunuz ama o kişi veya kişiler çok mutlu.
Şimdi sizinde mutlu olma zamanınız ve bunu bir adım atarak başlamanız lazım.

Biraz dışarı çıkıp gezip kafanızı dağıtarak başlayabilirsiniz hayatınıza.Daha sonra ise sizi mutsuz eden şeylerden kurtulun.Hayata olumlu tarafından bakmaya çalışın.Mutlaka hayatınızda aslında sizi mutlu edebilecek birçok şey var fakat bizler bunu fark edemiyoruz. Yani bazen bende bu şeyleri göremiyorum ama bazı konularda pozitif düşünüp mutlu olmaya çalışmalıyız. Sonuç olarak her şeyin sonu değil.

22 Eylül 2014 Pazartesi

İTALYA 2

Merhaba Arkadaşlar!!

İkinci bir İtalya yazımızda daha beraberiz...Bu yazımda size İtalya ile ilgili anlatılacak diğer şeylerden bahsedeceğim.Bildiğiniz gibi İtalya'da görülecek birçok şey var.Mesela birçoğunuz Romeo ve Juliet 'in hikayesini biliyorsunuzdur.Gerçekten insanı etkileyen muhteşem bir aşk hikayesi.Bu hikayemizde İtalya da oluyor.Juliet'in evi burada bulunuyor.Gitmenizi tavsiye ederim.Dört bir yandan insanlar burayı görmeye geliyor.Zaten içeri girerken göreceksiniz gelen herkes bir yerlere ismini yazmış.Aşk için kilit bağlayanlar bile var.Oraya gittiğiniz de bir heykel göreceksiniz.Bunun Juliet'in heykeli olduğu söyleniyor.İnsanlar heykelin sağ göğüsünü tutarak dilek diliyorlar.Böylece dileklerin olacağını düşünüyorlar.


20 Eylül 2014 Cumartesi

AĞIZ SULANDIRAN TATLILAR :))

Merhabalarr! 
 Uzun bir süre sonunda yenide yazılarıma başlamak için vakit bulabildim.Bildiğiniz üzere okullar artık açıldı.Ve hepimizin şuan içinde bulunduğu bir ders koşuşturması var.Yeniden okul yeniden erken kalkmak (şahsen benim en sevmediğim erken kalkmak) bunlar şuan bizi biraz sıkan şeyler.Ama bir süre sonra yine bu düzene ayak uyduracağız.Daha rahat edeceğiz.

Neyse bugünkü yazıma yine sizi büyüleyecek ve ağız sulandıracak tatlılarla başlamak istiyorum.İşte bunlardan bazıları ;







12 Eylül 2014 Cuma

BU AYIN FAVORİ 2 OYUNU

Merhabalarr!

Bugün sizlerle şu sıra benimde çok oynadığım ama aynı zamanda popüler olan iki oyunu paylaşmak istiyorum.Sizin de seveceğinizi düşünüyorum.
Bunlardan ilki bir çoğunuzun bildiği Flappy Bird'ün  farklı bir versiyonu.Ama bu gerçekten bildiğimiz Flappy Bird den daha da zor.Bu oyunun adı ise Rolly Bird.


8 Eylül 2014 Pazartesi

JUST ONE WORD TAG :)

Hello everyone.Today, I am submiting a post to you that I posted a while ago.Me and my friend Begüm did this tag.It was so funny.
Well , if you don't know this tag , there are some questions and you have to answer them with just one word.Sometimes , we are put to it that we answer the questions.
I hope you like this post.All the best. :))

1-What is your last dream?
War.

2-What is your the biggest fear?
Loneliness.

3-What is your dream job for ten years later?
Professor.

7 Eylül 2014 Pazar

HAYATIMDAKİ EN GÜZEL TATİL:İTALYA

Bugün arkama yaslanmış otururken aklıma eski günler geldi.Ve bunlardan biriden İtalya' ya çıktığımız tatildi.Çok güzel vakit geçirmiştim.Ve bunu sizinle de paylaşmak istiyorum.Çünkü gezebileceğiniz en muhteşem yerlerden biri.Düşünsenize tarihle iç içe yaşıyorlar.Ve  eserlerine de sahip çıkıyorlar.Bu gerçekten harika bir şey çünkü bizim ülkemiz de bu pek yapılmıyor...

Neyse size bu harika yeri daha fazla anlatacak olursam: El değmemiş ormanlık alanlara sahip.Özellikleri bunların içinde bizim en çok sevdiğimiz Slovenya.Burası gerçekten harika çünkü insanlar bir göl önünde ve çok tatlı dubleks evlerde yaşıyorlar.Gerçekten de çok huzur verici bir yer.




















5 Eylül 2014 Cuma

SADECE BİR KELİME

Herkese merhaba.Evet arkadaşlar bugün sizinle Begüm(canımm) ile hazırladığımız bir tag yazısını daha  paylaşacağız.Ama bu diğerlerinden biraz farklı...Bazı sorular yazıp bunlara bir kelimeyle cevap vermeye çalışacağız.Bize çok eğlenceli bir şey gibi geldi.Bazı sorular bize saçma geldiğinden biz onları çıkarıp kendimizde sorular ekledik.Umarım sizde bizim gibi beğenirsiniz.Ve sizde bununla ilgili bir şey hazırlayıp bize gönderebilirsiniz. :)) Ayrıca Begümün hazırladığı yazı da çok güzel , bakmayı unutmayın. (http://begumbas.blogspot.com.tr/ ) İşte başlıyoruz:

1-En son gördüğün rüya?
Savaş.

2-En büyük korkun?
Yalnızlık...

3-10 sene sonra olmak istediğin meslek?
Profesör.

4-Sen ne değilsin?
Meyve.

3 Eylül 2014 Çarşamba

MAKYAJ TAVSİYELERİ 2

Herkese Merhaba!!

Bugün  daha önce paylaştığım makyaj tavsiyelerinin ikincisiyle karşınızdayım.Yine sizler için çeşitli yerlerden araştırdığım makyaj ve güzellik sırlarını paylaşacağım.İşte başlıyoruz...
  Öncelikle ellerinizi yıkayın. Çünkü krem veya diğer güzellik malzemelerini kullanırken  özellikle küçük cam gibi kaplarda olanları parmaklarınızla kullanmayın küçük bir spatulayla alabilirsiniz. Böylece kavanozda bakteri oluşmasını ve bunun çoğalmasını engellemiş olursunuz. 
Ayrıca makyaja başlamadan dişlerinizi de fırçalamayı unutmayın çünkü güzel bir gülümseme de en az makyaj kadar önemlidir. 

 Eğer kusursuz bir cilt istiyorsanız işe fondotenle başlayabilirsiniz. Ama bunu kusurlu olan yerlere sürün çünkü yüzünüzün her yerine sürerseniz bu doğal görünmeyebilir. Nazik bir şekilde masaj yapar gibi işaret parmağınızla fondoteni sürebilirsiniz. Eğer yüzünüzün her yeri kusursuz olsun isterseniz fondotenden bir ton açık kapatıcı seçin. Bunu önce koyu lekeleri kapatmak için kullanın. Daha sonra gözünüzün  iç köşesine sürün.  Bu da biraz parlaklık kayacaktır. 

1 Eylül 2014 Pazartesi

OKUL STRESİ

Merhaba Arkadaşlar!

Yeni ve çok güzel bir sabahta bir yazı yazmaya karar verdim.Bugün kendimi çok mutlu ve iyi hissediyorum ve bu enerjiyi size de yaymak istiyorum.
Şu sıralar birçok kişinin hatta benim bile aklıma gelen ve bizi biraz strese sokan bir sorun var.Adı da OKUL...İşte bu sorunu şuan beraber aşmaya çalışacağız.
Bazen bu konuyu kafamıza çok fazla takıyoruz ve kendi kendimizi üzüyoruz.Biliyorum biraz daha yaz tatili olabilirdi haklısınız bunu bende çok istedim.Ama artık okula karşı bir sempatimde olmaya başladı.Çünkü beni seven ve benimde onları sevdiğim arkadaşlarım orada.Yani aslında üzülecek hiçbir şey yok.

31 Ağustos 2014 Pazar

MİNİK HAYLAZLAR

Merhaba Arkadaşlar!

Bugün sizlerle insanların bilinçlenmesi gereken bir konuyu anlatmak istiyorum. 
Ülkemizin bir çok yerinde sokaklarda yaşayan hayvanlar var. Ve bazıları iyi bir şekilde sokakta hayatlarını sürdürebilirken bazıları ise sürdüremiyor. Aslında bu konuda onlara biz yardımcı olabiliriz. Parklarda veya evleriniz olduğu yerde bu dostlarımıza rastlarsanız lütfen biraz su ve biraz yiyecek bırakın. Onlara yardım edin ve zarar verenleri görürseniz uyarın. Çünkü bu gerçekten acı verici bir olay. Sonuç olarak onlarda bizim gibi birer canlı ve bazen istedikleri tek şey biraz da sevgi...

28 Ağustos 2014 Perşembe

KIYAFET KOMBİNLERİ

Merhaba Arkadaşlar!

Yeni bir güne daha merhaba demenin sevinciyle sizin için hoşunuza gidebilecek bazı kıyafet kombinlerini araştırdım.İşte size ilham verebilecek bazı kombinler:




26 Ağustos 2014 Salı

GÖRÜNTÜSÜYLE BÜYÜLEYEN TATLILAR

Merhaba Arkadaşlar...

Eminim sizde benim gibi tatlılara bayılıyorsunuzdur.Bugün sizin için çeşitli yerlerden bulduğum tatlı resimlerini paylaşacağım. İçinde bazılarının nasıl yapıldığı da mevcut.İsterseniz kolayca hazırlayabileceğiniz ve görüntüsü de muhteşem tatlılar burada....






 

25 Ağustos 2014 Pazartesi

DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ

Merhaba Arkadaşlar! 

Bugün sizlerle beggyboo adlı  blog yazarı olan arkadaşımın bir sorusuna yanıt getireceğim.
''Nasıl ders çalışmalıyız?'' aslında bu insanın hep aklında olan bir sorudur.Okulda da arkadaşlarım bana hep bu soruyu sorarlardı. ''Sen nasıl ders çalışıyorsun?'' diye...

Aslında başta önemli olan kendi ders çalışma stilinizi bulmaktır.Çünkü her insan farklı şekilde çalışarak bilgilerini pekiştirir. Mesela benim görsel ve işitsel hafızam iyidir.Bu yüzden derslerimi ses kaydı yaparak dinleyerek veya o konunun bana yardım edebilecek görselleri varsa onlarla beraber çalışırım.Bazende çalıştığım konuyla ilgili bilgileri aklımda ara sıra tekrarlarım ki unutmayayım ve bilgilerde pekişsin.Eğer sizde benim gibiyseniz bu şekilde çalışabilirsiniz.Eğer değilseniz de önce bu yöntemleri deneyip sonra bir konuyu  yazarak çalışmayı veya anlatarak çalışmayı da deneyebilirsiniz.

22 Ağustos 2014 Cuma

BEST FRİENDS TAG

En iyi arkadaşlarımdan biri olan Begüm ile beraber sizin için bir kaç soruya cevap vermeyi düşündük.İkimizde farklı soruları yanıtlayacağız.Bunun için sorunların devamına beggyboo dan ulaşabilirsiniz...
NOT:En altta linki bulabilirsiniz.

1-Nerede ve nasıl tanıştınız?
Biz begüm ile birlikte 10 sınıfta tanıştık.Okulda sadece bizim sınıfımız karıldığından sınıfa alışmamız bayağı bir zor oldu.Ama sonra bir gün bir arkadaşımız begüm ve seleni çağırdı.Ama sonra o yanımızdan ayrıldı.Daha sonra ben onlarla konuşmaya başladım.Sonra nasıl olduysa hepimiz çok yakınlaştık ve birbirimizi çok sevdik.

2-Birbirinizi tek bir kelimeyle ifade edin?
Dostluk.Çünkü begüm ile ilk tanıştığımızdan beri yanımda.Sorunlarımızı hep beraber aştık.Ve o gerçek anlamda benim dostum...

20 Ağustos 2014 Çarşamba

MAKYAJ TAVSİYELERİ

Merhaba Arkadaşlar!

Bugün sizin için çeşitli yerlerden araştırdığım makyaj sırlarını paylaşmak istiyorum. Hadi başlayalım!!

Öncelikle makyaj yaparken kullandığınız malzemelere dikkat edin.Kullandığını fırça,ruj,rimel gibi şeyler az ama kaliteli olsun.

Ruj sürerken dudaklarınızın biçimini de göz önünde bulundurmalısınız.Dudaklarınız dolgunsa mat rujları ama dudaklarınız ince ise koyu renkli ve parlak rujları tercih edin.Çünkü parlaklık ışığı yansıtır ve dudaklarınızın daha dolgun görünmesini sağlar.Ayrıca ince dudaklar için dudağın çevresine rujun renginden bir ton daha koyu dudak kalemi sürebilirsiniz.

Eğer göz altında morluklarınız varsa bunları azaltmak için kaş altına far uygulayabilirsiniz.Bu dikkatin alt kirpiklerinizden yukarıya çekilmesini sağlar.     

Ayrıca gözlerinize yaptığınız rimel ve sürme de size sade ama hoş bir görüntü sunar.Tabiki göz tarzınıza göre sürme çekerseniz daha iyi olur. :))

Eğer küçük göz kapaklarınız varsa bunları büyütmek için göz kapağının dışına koyu renk , içine ise açık renk far sürerek gölge uygulayın. 

Elmacık kemiklerini vurgulamak için elmacık kemiklerinin altındaki çukura koyu renk pudra sürüp kemiğin tam üstüne de parlak bir allık sürebilirsiniz.Ama bu teknikte çok doğal bir görüntü vermek zordur. Daha kolay bir yöntem ise gülümseyip büyük bir fırça ile allık sürmektir.

Şimdilik bu kadar... Umarım beğenirsiniz.😄😄




TMI TAG ;)

MERHABA ARKADAŞLAR!

Blogumu yeni açmamdan ve aklıma henüz bir fikir gelemediğinden arkadaşımın tavsiyesiyle beni daha iyi tanıyabileceğiniz tagleri sizin paylaşmayı düşündüm. :D

İşte bunların bazıları: (NOT:Umarım beğenirsiniz ve şimdiden teşekkürler)


1-Şuan üzerinde ne var?
Şuan saat 22.23 ve ben evde rahat pijamalarla olmam gerekirken babama gelen  hastalar yüzünden burada köpekli bir bluz ve altımda kapri varken tıkılmış bulunmaktayım...(Anlayacağınız babanızın turizmin olduğu bir yerde doktorluk yapması zor oluyor *.*)

2-Daha önce hiç aşık oldun mu?
Hayır.Maalesef hayatımın aşkını daha bulamadım. :D

3-Daha önce kötü bir ayrılık yaşadın mı?
Daha önce ilişkim olmadığı için böyle bir şeyde olmadı tabiki. 

4-Boyun kaç cm?
1.63  falanımdır herhalde. :D

5-Kaç yaşındasın?
16 yaşındayım.Artık bu yıl 11 olacağız. *-*

6-En sevdiğin renk?
Mavi ve onun tonları.

7-Ziyaret etmek istediğin yer?
Genelde yurt dışı ilgimi çekmiştir hep.Bu yüzden Hollywood.

8-Hangi enstrümanı çalabiliyorsun?
7 yaşımdan beri piyano çalıyorum ama şu sıralar okul nedeniyle bayağı aksadı ve sanırım çalmayı biraz unuttum...

9-En sevdiğin dizi/diziler?
Yabancı olarak Pretty Little Liars , Merlin , The Middle ve en çok sevdiğim My Mad Fat Diary gibi dizileri izliyorum.Ama bizde de Kiraz Mevsimini çok seviyorum şu sıralar <3.

10-Şuan okuduğun kitap?
The Meta Secret adlı kitabı okumayı seviyorum.Gerçekten insanın hayatını olumlu etkileyen bir kitap.Böyle kitaplarla ilgilenenlere tavsiye ederim.

11-Favori şarkın?
Sanırım Adele'nin şarkısı Someone Like You beni hep etkilemiştir.

12-Duş alman ne kadar sürüyor?
Yani duruma göre değişebilir.Genelde normal yıkanıyorsam 10-15 dk falan ama çok acil işim varsa bu 5 dk gibi bir süreyi de bulabilir. :DD

Neyse arkadaşlar şimdilik bu kadar...Umarım beğenirsiniz.Yorum bırakmayı unutmayın. :))

-naynaynom-