Pages

22 Ağustos 2014 Cuma

BEST FRİENDS TAG

En iyi arkadaşlarımdan biri olan Begüm ile beraber sizin için bir kaç soruya cevap vermeyi düşündük.İkimizde farklı soruları yanıtlayacağız.Bunun için sorunların devamına beggyboo dan ulaşabilirsiniz...
NOT:En altta linki bulabilirsiniz.

1-Nerede ve nasıl tanıştınız?
Biz begüm ile birlikte 10 sınıfta tanıştık.Okulda sadece bizim sınıfımız karıldığından sınıfa alışmamız bayağı bir zor oldu.Ama sonra bir gün bir arkadaşımız begüm ve seleni çağırdı.Ama sonra o yanımızdan ayrıldı.Daha sonra ben onlarla konuşmaya başladım.Sonra nasıl olduysa hepimiz çok yakınlaştık ve birbirimizi çok sevdik.

2-Birbirinizi tek bir kelimeyle ifade edin?
Dostluk.Çünkü begüm ile ilk tanıştığımızdan beri yanımda.Sorunlarımızı hep beraber aştık.Ve o gerçek anlamda benim dostum...


3-En iyi arkadaşınızın sizi sinir eden huyu?
Şuan için öyle bir şey yok.Beraberken çok eğleniyoruz ve ikimizde kendimiz oluyoruz.Bence gerçekten bu çok hoş bir şey.Sonuç olarak en iyi arkadaşların da belki ilerde birbirinden hoşlanmadığı huyları olabilir ama onlar yine de en iyi arkadaşlardır.

4-En kötü anınız?
Aslında bu kötü bir anı değil sadece üzücü bir anı.Onun hoşlandığı bir çocuk vardı ve o başta huylarını belli etmiyordu.Bunu içinde begüm çok üzülüyordu.Ben o mutsuz diye üzülüyordum.Sonradan çocuğu onu sevip çıkma teklif edeceğini öğrendim ama ondan sakladım.Zaten o çıktıkları andaki mutluluk bambaşkaydı iyi ki biraz sabredip beklemişiz. :D

5-Ona en iyi arkadaşım demenizin nedeni?
Çünkü onunlayken kendim oluyorum.Onun da öyle olduğunu düşünüyorum.Ayrıca birlikteyken çok eğleniyoruz.Bir sürü komik şey yapıyoruz.Hatta şuan bile şu yazıyı yazarken beraber komik şeyler yapıp gülüyoruz.Gerçekten onun bendeki değeri çok büyük.İnşallah hiçbir zaman aramız bozulmaz.<3

6-Onda olup da diğer arkadaşlarınızda olmayan özellikler nedir?
Tabi ki diğer arkadaşlarımında farklı özellikleri var ama begüm çok neşeli biri.Yani sanki ikimiz birbirimizi tamamlıyor gibiyiz.Beraberken hep gülüp eğleniyoruz.Onun bu eğlenceli ve komik yönünü hep sevmişimdir.

7-Begüm dediğinde ilk aklına gelen anı?
Aslında şuan aklıma 2 tane anı geldi ama ikisinide sizinle paylaşayım.İlki bütün kızları bizim evde toplayıp guitar hero oynadığımız zaman.Begümle birlikte şarkıyı o kadar komik söylemiştik ki aklımdan çıkamıyor.:D Diğeri ise geçen zamanlarda bize geldi gün komik videolar çekmiştik o zamanda bayağı eğlenmiştik.Şuan için aklıma gelenler bunlar ama ikiside çok güzel günlerdi.<3

Neyse şimdilik bu kadar umarım hoşunuza gitmiştir...Sizde yorum bırakmayı unutmayınnn.
-naynaynom-    bakmayı unutmayın --begumbas.blogspot.com--



4 yorum:

  1. Yaa! Çok duygulandım :(::(:(:( Ama iyiki tanışmışız o gün :D <3 =^.^=

    YanıtlaSil
  2. evet ya iyi ki tanışmışız <3

    YanıtlaSil
  3. ne yazık ki benim best friennd forever ım olmadı ıhhh :D

    YanıtlaSil