Pages

25 Ağustos 2014 Pazartesi

DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ

Merhaba Arkadaşlar! 

Bugün sizlerle beggyboo adlı  blog yazarı olan arkadaşımın bir sorusuna yanıt getireceğim.
''Nasıl ders çalışmalıyız?'' aslında bu insanın hep aklında olan bir sorudur.Okulda da arkadaşlarım bana hep bu soruyu sorarlardı. ''Sen nasıl ders çalışıyorsun?'' diye...

Aslında başta önemli olan kendi ders çalışma stilinizi bulmaktır.Çünkü her insan farklı şekilde çalışarak bilgilerini pekiştirir. Mesela benim görsel ve işitsel hafızam iyidir.Bu yüzden derslerimi ses kaydı yaparak dinleyerek veya o konunun bana yardım edebilecek görselleri varsa onlarla beraber çalışırım.Bazende çalıştığım konuyla ilgili bilgileri aklımda ara sıra tekrarlarım ki unutmayayım ve bilgilerde pekişsin.Eğer sizde benim gibiyseniz bu şekilde çalışabilirsiniz.Eğer değilseniz de önce bu yöntemleri deneyip sonra bir konuyu  yazarak çalışmayı veya anlatarak çalışmayı da deneyebilirsiniz.


Ayrıca mutlaka her gün evden gelince o gün işlenen konuları tekrar edip birer test çözerek de bu konuları pekiştirirseniz daha iyi olur.Anlamadığınız bir konu olursa da bu konuyu o gün eve gelince tekrar edin.Eğer yine anlamazsanız internette ders anlatan ücretsiz siteler var. Oradan da dersleri dinleyebilirsiniz.Veya bizim yaptığımız gibi konuyu anlayan bir arkadaşınızla internetten görüntülü konuşarak o konuları çalışabilirsiniz.Ve ne olursa olsun ders çalışmayı sakın sınav haftasına bırakmayın!Gerçekten o hafta ders çalışmak daha bir stresli yapıyor insanı bunu biz kendimizde gördük ve akıllandık. :D

Neyse umarım bu bilgiler size yardımcı olmuştur.Şimdiden yorum ve önerileriniz için teşekkürler. :))
-naynaynom-



4 yorum:

  1. Naynaynom, o kadar güzel yazıyosun ki! Yeni kaydoldum karşıma çıkan ilk blog sendin! Keşke daha fazla yazsan çünkü bu tür paylaşımların çook yardımcı oluyor, umarım artık sürekli paylaşımlar yaparsın! Çünkü ne kadar paylaşım yaparsan takipçin de artar, umarım bigün bende senin gibi cesaret bulupta blog açarım ki senin gibi güzel paylaşımalr yapayım! Çok sevdim seni <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok teşekkür ederim. Senin gibi birilerine faydam olduysa ne mutlu bana. Bende bu blogu arkadaşım begümün cesaretlendirmesi üzerine açtım. Sende eminim birinden cesaret alıp açarsın. Yeni paylaşımlarda olucak yakında çok teşekkürler 😄

      Sil
  2. Blog acarsam collab yapabilir miyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani sen aç eğer takıldığın bir şey olursa biz begümle sana yardım ederiz :) zaten beni de o cesaretlendirmişti bu işte korkacak hiç bir şey yokmuş :D

      Sil