Pages

28 Eylül 2014 Pazar

HAYATINIZA YENİDEN YÖN VERİN!

Merhaba Arkadaşlar,

Bugün belki de bir çok kişinin sorunu olan konulara  değinmek istedim. Günümüz şartlarında her yaşta insan gerek aşk gerek arkadaşlık gerek aile olmak üzere bir sürü sorunlara sahip...
Bazılarımız bunlarla baş edebilecekleri kadar kuvveti buluyor kendinde bazılarımız ise bu kuvveti bulamıyor .Ama kendimize bunu yapamayız.Öncelikle size bu sorunları yaşatan insanlara bu fırsatı vermeyin. Yani bunu bir düşünün.Siz mutsuzsunuz ama o kişi veya kişiler çok mutlu.
Şimdi sizinde mutlu olma zamanınız ve bunu bir adım atarak başlamanız lazım.

Biraz dışarı çıkıp gezip kafanızı dağıtarak başlayabilirsiniz hayatınıza.Daha sonra ise sizi mutsuz eden şeylerden kurtulun.Hayata olumlu tarafından bakmaya çalışın.Mutlaka hayatınızda aslında sizi mutlu edebilecek birçok şey var fakat bizler bunu fark edemiyoruz. Yani bazen bende bu şeyleri göremiyorum ama bazı konularda pozitif düşünüp mutlu olmaya çalışmalıyız. Sonuç olarak her şeyin sonu değil.

22 Eylül 2014 Pazartesi

İTALYA 2

Merhaba Arkadaşlar!!

İkinci bir İtalya yazımızda daha beraberiz...Bu yazımda size İtalya ile ilgili anlatılacak diğer şeylerden bahsedeceğim.Bildiğiniz gibi İtalya'da görülecek birçok şey var.Mesela birçoğunuz Romeo ve Juliet 'in hikayesini biliyorsunuzdur.Gerçekten insanı etkileyen muhteşem bir aşk hikayesi.Bu hikayemizde İtalya da oluyor.Juliet'in evi burada bulunuyor.Gitmenizi tavsiye ederim.Dört bir yandan insanlar burayı görmeye geliyor.Zaten içeri girerken göreceksiniz gelen herkes bir yerlere ismini yazmış.Aşk için kilit bağlayanlar bile var.Oraya gittiğiniz de bir heykel göreceksiniz.Bunun Juliet'in heykeli olduğu söyleniyor.İnsanlar heykelin sağ göğüsünü tutarak dilek diliyorlar.Böylece dileklerin olacağını düşünüyorlar.


20 Eylül 2014 Cumartesi

AĞIZ SULANDIRAN TATLILAR :))

Merhabalarr! 
 Uzun bir süre sonunda yenide yazılarıma başlamak için vakit bulabildim.Bildiğiniz üzere okullar artık açıldı.Ve hepimizin şuan içinde bulunduğu bir ders koşuşturması var.Yeniden okul yeniden erken kalkmak (şahsen benim en sevmediğim erken kalkmak) bunlar şuan bizi biraz sıkan şeyler.Ama bir süre sonra yine bu düzene ayak uyduracağız.Daha rahat edeceğiz.

Neyse bugünkü yazıma yine sizi büyüleyecek ve ağız sulandıracak tatlılarla başlamak istiyorum.İşte bunlardan bazıları ;







12 Eylül 2014 Cuma

BU AYIN FAVORİ 2 OYUNU

Merhabalarr!

Bugün sizlerle şu sıra benimde çok oynadığım ama aynı zamanda popüler olan iki oyunu paylaşmak istiyorum.Sizin de seveceğinizi düşünüyorum.
Bunlardan ilki bir çoğunuzun bildiği Flappy Bird'ün  farklı bir versiyonu.Ama bu gerçekten bildiğimiz Flappy Bird den daha da zor.Bu oyunun adı ise Rolly Bird.


8 Eylül 2014 Pazartesi

JUST ONE WORD TAG :)

Hello everyone.Today, I am submiting a post to you that I posted a while ago.Me and my friend Begüm did this tag.It was so funny.
Well , if you don't know this tag , there are some questions and you have to answer them with just one word.Sometimes , we are put to it that we answer the questions.
I hope you like this post.All the best. :))

1-What is your last dream?
War.

2-What is your the biggest fear?
Loneliness.

3-What is your dream job for ten years later?
Professor.

7 Eylül 2014 Pazar

HAYATIMDAKİ EN GÜZEL TATİL:İTALYA

Bugün arkama yaslanmış otururken aklıma eski günler geldi.Ve bunlardan biriden İtalya' ya çıktığımız tatildi.Çok güzel vakit geçirmiştim.Ve bunu sizinle de paylaşmak istiyorum.Çünkü gezebileceğiniz en muhteşem yerlerden biri.Düşünsenize tarihle iç içe yaşıyorlar.Ve  eserlerine de sahip çıkıyorlar.Bu gerçekten harika bir şey çünkü bizim ülkemiz de bu pek yapılmıyor...

Neyse size bu harika yeri daha fazla anlatacak olursam: El değmemiş ormanlık alanlara sahip.Özellikleri bunların içinde bizim en çok sevdiğimiz Slovenya.Burası gerçekten harika çünkü insanlar bir göl önünde ve çok tatlı dubleks evlerde yaşıyorlar.Gerçekten de çok huzur verici bir yer.




















5 Eylül 2014 Cuma

SADECE BİR KELİME

Herkese merhaba.Evet arkadaşlar bugün sizinle Begüm(canımm) ile hazırladığımız bir tag yazısını daha  paylaşacağız.Ama bu diğerlerinden biraz farklı...Bazı sorular yazıp bunlara bir kelimeyle cevap vermeye çalışacağız.Bize çok eğlenceli bir şey gibi geldi.Bazı sorular bize saçma geldiğinden biz onları çıkarıp kendimizde sorular ekledik.Umarım sizde bizim gibi beğenirsiniz.Ve sizde bununla ilgili bir şey hazırlayıp bize gönderebilirsiniz. :)) Ayrıca Begümün hazırladığı yazı da çok güzel , bakmayı unutmayın. (http://begumbas.blogspot.com.tr/ ) İşte başlıyoruz:

1-En son gördüğün rüya?
Savaş.

2-En büyük korkun?
Yalnızlık...

3-10 sene sonra olmak istediğin meslek?
Profesör.

4-Sen ne değilsin?
Meyve.

3 Eylül 2014 Çarşamba

MAKYAJ TAVSİYELERİ 2

Herkese Merhaba!!

Bugün  daha önce paylaştığım makyaj tavsiyelerinin ikincisiyle karşınızdayım.Yine sizler için çeşitli yerlerden araştırdığım makyaj ve güzellik sırlarını paylaşacağım.İşte başlıyoruz...
  Öncelikle ellerinizi yıkayın. Çünkü krem veya diğer güzellik malzemelerini kullanırken  özellikle küçük cam gibi kaplarda olanları parmaklarınızla kullanmayın küçük bir spatulayla alabilirsiniz. Böylece kavanozda bakteri oluşmasını ve bunun çoğalmasını engellemiş olursunuz. 
Ayrıca makyaja başlamadan dişlerinizi de fırçalamayı unutmayın çünkü güzel bir gülümseme de en az makyaj kadar önemlidir. 

 Eğer kusursuz bir cilt istiyorsanız işe fondotenle başlayabilirsiniz. Ama bunu kusurlu olan yerlere sürün çünkü yüzünüzün her yerine sürerseniz bu doğal görünmeyebilir. Nazik bir şekilde masaj yapar gibi işaret parmağınızla fondoteni sürebilirsiniz. Eğer yüzünüzün her yeri kusursuz olsun isterseniz fondotenden bir ton açık kapatıcı seçin. Bunu önce koyu lekeleri kapatmak için kullanın. Daha sonra gözünüzün  iç köşesine sürün.  Bu da biraz parlaklık kayacaktır. 

1 Eylül 2014 Pazartesi

OKUL STRESİ

Merhaba Arkadaşlar!

Yeni ve çok güzel bir sabahta bir yazı yazmaya karar verdim.Bugün kendimi çok mutlu ve iyi hissediyorum ve bu enerjiyi size de yaymak istiyorum.
Şu sıralar birçok kişinin hatta benim bile aklıma gelen ve bizi biraz strese sokan bir sorun var.Adı da OKUL...İşte bu sorunu şuan beraber aşmaya çalışacağız.
Bazen bu konuyu kafamıza çok fazla takıyoruz ve kendi kendimizi üzüyoruz.Biliyorum biraz daha yaz tatili olabilirdi haklısınız bunu bende çok istedim.Ama artık okula karşı bir sempatimde olmaya başladı.Çünkü beni seven ve benimde onları sevdiğim arkadaşlarım orada.Yani aslında üzülecek hiçbir şey yok.