Pages

1 Eylül 2014 Pazartesi

OKUL STRESİ

Merhaba Arkadaşlar!

Yeni ve çok güzel bir sabahta bir yazı yazmaya karar verdim.Bugün kendimi çok mutlu ve iyi hissediyorum ve bu enerjiyi size de yaymak istiyorum.
Şu sıralar birçok kişinin hatta benim bile aklıma gelen ve bizi biraz strese sokan bir sorun var.Adı da OKUL...İşte bu sorunu şuan beraber aşmaya çalışacağız.
Bazen bu konuyu kafamıza çok fazla takıyoruz ve kendi kendimizi üzüyoruz.Biliyorum biraz daha yaz tatili olabilirdi haklısınız bunu bende çok istedim.Ama artık okula karşı bir sempatimde olmaya başladı.Çünkü beni seven ve benimde onları sevdiğim arkadaşlarım orada.Yani aslında üzülecek hiçbir şey yok.

Eğer sizde benim gibi bu konuyu düşünüp duruyorsanız hatta bazen rüyanıza bile giriyorsa size bir önerim var. BOŞ VERİN...Biliyorum belki akla getirmemek zor ama bazen biraz anı yaşamaya bakmalıyız her dakika bazı şeyleri düşünüp kendi kendimizi strese sokmak bizim zararımıza.Bu boş vermeyi nasıl yapacağız derseniz.Eminim ki arkadaşlarınız veya aileniz sizlere yardım edecektir.Dışarı çıkın gezin , kitap okuyun kendinizi oyalayacak şeyler bulun.Ve bu konuyu fazla düşünmemeye çalışın.Emin olun ki her şey çok güzel olacak ve işler yoluna girecek.














Eğer bu yıl yeni bir okula başlıyorsanız veya lise ya da üniversiteye geçtiyseniz muhtemelen sizlerde  kimseyi tanımıyorum diye endişeleniyorsunuzdur.Bunun içinde bir önerim var.Çünkü bizlerde bunu yaşadık.Ama aslında korkacak bir şey yok.Sakın paniğe kapılmayın yapılacak şey aslında çok kolay.Sınıftan içeri girin ve biraz etrafınıza bakının size yakın gelen veya konuşmak istediğiniz birnin yanına gidin.Eğer utangacım diyorsanız aynı benim yaptığım gibi derin bir nefes alın ve birkaç saniyelik cesaret gösterin.Birinin yanına gidip merhaba deyin ve onunla tanışın.Zaten daha sonra konu açılacaktır.Eminim konuştuktan sonra rahatlamaya başlayacaksınız.Çünkü sizin gibi düşünen bir sürü insan var ve herkes gibi sen de yalnız değilsin..Daha sonra zamanda geçtikçe bütün sınıfla konuşmaya başlarsınız.Biliyorum ilk gün sıkıcıdır kimse kimseyi tanımaz sınıfta ama ileriki eğleneceğiniz günleri hayal edin ve umutla bekleyin...

















Her şey çok güzel olacak.Bunu aklınızdan çıkarmayın.Ben bunu yaşadım ve emin olun iyi şeyler düşünüp insanlara karşı iyi olursanız mutlaka bunun ödülünü alırsınız. 
Şimdilik size söyleyebileceğim bu kadar umarım bu size yardımcı olur.Bir konu hakkında bir şeyler sormak isterseniz yorum atın. :))
-naynaynom-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder