Pages

24 Kasım 2014 Pazartesi

ME TİME TAG :)

Merhaba arkadaşlar.Öncelikle uzun süre yazı paylaşamadığım için çok üzgünüm.Malum okul , sınavlar derken vakit kalmıyor.Neyseki bugün bloga girmek için boş vaktim oldu. :))

Şimdi sizlerle blog arkadaşım, aynı zamanda gerçekte de çok sevdiğim beggyboo'nun beni de etiketlediği bu eğlenceli tag'i sizlerle paylaşmak istiyorum.Umarım hoşunuza gider...:))

1-Yalnızken ne izler veya okursun?

Şu sıralar film ve dizelere bağımlı bir hale gelmiş bulunmaktayım.Aynı zamanda vine ve youtubeda da komik olan videoları izlerken iyi vakit geçiriyorum.Ama tabi ki kitap okumayı da seviyorum.Tabi kitap bulmakta bayağı bir seçici olduğumdan dolayı çok fazla bulamıyorum ama olsun.Şu sıra Endgame kitabına başlayacağım çok güzel gözüküyor gerçekten.Sizede tavsiye ederim.


2-Kendine ayırdığın zamanlarda ne giyersin?

Genelde pijamalarımı giyerim.Çünkü gerçekten çok rahatlarr. :))

3-Me-Time güzellik ürünlerin nelerdir?

Ben genelde Artistry'nin ürünlerini kullanıyorum ve gerçekten işe yaradığını düşünüyorum.Yüz temizleme kreme favorim.Size de denemenizi öneririm. :)

4-Aktüel en sevdiğin ojen hangi marka?

Aslında ben pek oje süren bir insan değilim ki sürmede de pek becerikli olduğum söylenemez. :)
Ama pastel markasını öneririm.Tanıdıklardan bildiğim kadarıyla. :D

5-Kendine ayırdığın vakitte ne içir veya yersin?

Genelde ice tea içmeyi gerçekten çok seviyorum ama şu soğuk kış günlerinde favorim sahlepimi alıp sıcacık bir şekilde oturmak ve dışarıyı izlemek.

6-Aktüel en sevdiğin mum hangi marka?

Benim favori ürünüm Victoria's Secret'dan aldığım vanilya ve coconatlı krem ve parfümü.Kokusu gerçekten bir harika...

7-Yalnızken dışarıda da vakit geçirir misin?

Aslında ben pek yalnız dışarı çıkmayı seven biri değildim ki hala da pek değilim.Ama bazen insan kendisiyle yalnız kalmak istiyor.Bunun içinde genelde derslerim bittikten sonra eve müzik dinleyip yürüyerek gidiyorum.Ve bu gerçekten çok rahatlatıcı.

8-Tek başına sinema izlemeye gider misin?

Yani henüz hiç gitmedim ama çok istediğim bir film olmazsa gitmem herhalde.

9-En sevdiğin online alışveriş sitesi?

Morhipo ve trendyol.

10-Kendine ayırdığın vakitte daha başka neler yaparsın?(eklemek istediğin varsa)

Genelde boş vaktimi tembellik yaparak geçiriyorum ama yani bu sürede dizi,film falan da izliyorum.Ama bence onu da çalışmak sayabiliriz.Sonuç olarak ingilizce dizi izlediğim için bu gerçekten de ingilizceme bayağı yardımcı oldu.Onun dışında da telefonda arkadaşlarımla falan konuşurum.İnternette gezinirim.Arada da ailemle dışarı çıkarım. :)

Umarım sizde bu tagi seversiniz. :)




1 yorum:

  1. Çok güzel olmuş askim ❤️❤️ O parfümüne bende bayılıyorum ����

    YanıtlaSil