Pages

24 Ocak 2015 Cumartesi

BAZEN...

Sizde bazen yalnız mı hissediyorsunuz ya da kimse sizi anlamıyormuş gibi mi geliyor ,benim için çok değerlisin diyen insanların bu zamanlarda nerde olduğunu merak edip aslında sizi o kadar değerli görmediğini mi düşünüyorsunuz.Yalnız değilsiniz...

Aslında ara sıra bir çoğumuz bu duyguları yaşıyoruz.Bende ara sıra bunları yaşıyorum.Geçmişe bir dönüp baktığınızda bir sürü insanla arkadaşlık ettiğinizi görüyorsunuz.Tabi çoğu arkadaşlık bunun hayatının sonuna kadar süreceği düşüncesiyle başlıyor.Ama  dönüp baktığınızda o kişiler şimdi nerede sorusu geliyor insanın aklına.Tabii bunlardan bir iki istisna olan arkadaşınız olabilir.Ama dediğim gibi istisna...

Suçu kendinizde aramanıza gerek yok.İnsanlar değişir.Ben bunun örneklerini net bir şekilde gördüm.O yüzden bunun içinde kendinizi suçlayıp, üzülmenize gerek yok.Aslında yalnız kaldığınızı düşündüğünüz zamanlar  bile  yalnız değilsiniz.Etrafınızda olmasa da o an sizin gibi hisseden bir sürü insan var aslında.Belki sizden bile kötü durumda olanları....Bunları düşünerek umutlu olmaya çalışın.Elbet buda geçicek.İnsan her ne kadar sosyal bir varlık olsa da sizin bir şeyleri yapıp başarabilmeniz için onlara ihtiyacınız yok.Tabii hayatta konuşacak birileri olmalı insanın ama siz ne demek istediğimiz anladınız.Hayatınızın her anını onlara bağlı geçirmenize gerek yok.Hayatı keşfedin.Sınırlarınızı aşın.Korkularınızdan kurtulmaya çalışın.Hayatı biraz akışına bırakın.
Benim bunları öğrenmem biraz zamanımı aldı.Bu tür şeylerle artık kendimi yıpratmamaya karar verdim.Onlar sizi düşünmüyor mu o zaman sizde düşünmeyin.Arayıp sormuyorlar mı sizde yapmayın.Kendinize biraz zaman verin.Er ya da geç bu sorunu atlatacaksınız.Ve belki eskiden olduğunuz bu insan daha farklı biri olacaksınız.Özgüveniniz artacak.Ve geriye dönüp baktığınızda bunlar sadece komik birer anı olacak.İşte o günü düşünün ve mutlu olmaya çalışın.

Umarım size yardım edebilmişimdir.İnsanın etrafında kendisi gibi düşünen insanlar olduğunu görmesi gerçekten önemli bir şey...

-naynaynom-


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder