Pages

21 Ocak 2015 Çarşamba

BU AY Kİ FAVORİ KİTAPLARIM

Herkese Günaydın...

Bu sabah sizlerle benim en çok sevdiğim kitapları paylaşmaya karar verdim.Belki içlerinden birkaçı sizin de hoşunuzu gider.Ben de eskiden çok kitap okumayı seven biri değildim ama bu kitaplar gerçekten de bana kitap okumayı sevdirdi.Umarım sizde seversiniz...

*İlk kitap gerçekten çok sevdiğim filmlerden biri olan UYUMSUZ

Filmi izledikten sonra okumaya başladım bu kitabı.Açıkçası okurken filmde anlatılmayan ya da daha farklı anlatılan bir sürü sahne olduğunu gördüm.Ve anlayamadığım bazı olayları burada daha açıklayıcı anlattığı için film kafamda daha iyi oturmuş oldu.Eğer sizde bu filmi izlediyseniz veya adını duyup daha izlemediyseniz önce kitabı okuyup sonra filmi tekrar izlemenizi öneririm.Gerçekten içinde hem aksiyon hem aşk olan bir kitap.Bu kitabın 2. ve 3.'sü de bulunuyor.İlk kitabı severseniz bunları da okumayı unutmayın. ;)























*İkinci  kitap ise LABİRENT:ÖLÜMCÜL KAÇIŞ

Tıpkı uyumsuz gibi bu kitabında filmi var.İzlemediyseniz önce kitabı okuyup izleyin.Arka kapak bilgisi:

Thomas bir asansörde uyandığında hatırlayabildiği tek şey ismidir. Ailesini, evini veya oraya nasıl geldiğini anımsamamaktadır. Zihni bomboştur. Asansörün kapıları açıldığında Thomas kendini Kayran isimli, devasa taş duvarlarla çevrili geniş bir alanda ve burada yaşayan çocukların arasında bulur. Tıpkı Thomas gibi Kayranlılar da oraya neden ve nasıl geldiklerini bilmemektedir. Tek bildikleri çevrelerini saran labirente çıkan taş kapıların her sabah açılıp her akşam kapandığı ve her otuz günde bir aralarına yeni bir çocuk katıldığıdır. Kimse Kayran'da kalmak istemese de kurtulmak imkânsız görünmektedir. Yine de Thomas'ın içinde bir his, çıkış yolu bulabileceğini söylemektedir. Ama bunun için zihninin derinlerinde yatan sırları açığa çıkararak labirentin gizemini çözmesi gerekecektir.

Thomas rolünde bir çoğunuz bildiği Dylan O’Brien oynuyor.Bilim kurgu ve aksiyon türündeki harika kitaplardan biri...Bu kitabından 2. ve 3. devam kitapları var gerçekten müthiş bir seri. 
























*Bugün size son olarak bahsedeceğim kitap ise GÖKKUŞAĞINI YAKALAMAK

Bu kitabın konusu size bahsettiğim diğer iki kitaptan çok daha farklı.Ama yine beni etkileyen ve mükemmel olduğunu düşündüğüm bir kitap.Benim hayatıma bir bakıma yön veren bir kitap oldu ve size de yardımcı olacağını düşünüyorum.Kitap hakkında:

Bir zamanlar tek derdinin fazla kiloları olduğunu düşünen Bernadette Murphy, hayatın, yediği çikolata kadar tatlı olmadığını acı bir şekilde anlamıştır. Babasının ani kaybıyla kendini adeta bir boşlukta bulurken, kocasının onu terk edişiyle içten içe savaşmaktadır. En yakın arkadaşının bir bebek beklediği gerçeği ise onu adeta karanlığa sürüklemektedir.
Aslında acıya ve kalp ağrısına hiç de yabancı olmayan Bernadette, babasının ona bıraktığı şifreli cümlelerden oluşan bir defterle kendine bir yol bulmaya çalışacaktır. Çözmeye çalıştığı her şifreli cümle, yeni bir umut kapısıdır onun için. Ya bu umut kapısını aralarken gökkuşağının peşinden gidecektir ya da kendi gölgesine hapsolacaktır.

Gökkuşağını Yakalamak, kabullenişi ve hayat sağanağında nasıl ilerleyeceğimizi trajikomik bir dille anlatan etkileyici bir roman.


 Bu günlük size anlatacağım kitaplar bunlar.Umarım hoşunuza gitmiştir.Sizin de istediğiniz yazılar varsa yorum atmayı unutmayın.Ve bu yazıyı beğendiyseniz +1 ekleyip abonem olmayı unutmayın. :)

-naynaynom-

6 yorum:

  1. Divergent ve The Maze Runner benim de favori serilerim arasında bulunuyor.Gökkuşağını Yakalamak'ı daha okuma fırsatım olmasa da bu yazıdan sonra tereddüt etmeden alacağım sanırım :) Bu arada bloguma da beklerim: 30secondstobooks.blogspot.com ^_^

    YanıtlaSil
  2. Teşkkür ederim. Bloğuna da hemen bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. İadeyi ziyarete geldim. Blogunuz yeni, hayırlı olsun. Sizi takibe aldım. Ama siz unutmuşsunuz üye olmayı:( Beklerim, çok memnun olurum...
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Takibe aldım sanıyordum ben hemen bakıyorum :))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir seridir :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil