Pages

13 Ocak 2015 Salı

MAC MAKYAJ ÜRÜNLERİ /İLK İZLENİM

Herkese Günaydın!

Güzel bir güne daha gözlerimizi açmış bulunmaktayız.Umarım sabahınız iyi başlamıştır.:)

Bugün sizlerin beğeniceğinizi düşündüğüm bir yazı yazmaya karar verdim.Makyaj ürünleri...
Aslında bu yazıyı biraz daha önce yazıcaktım ama vakit olmadı sağolsun canım arkadaşım begümde hep hatırlattı bana.

Bu ürünleri ilk gördüğüm zaman açıkçası çok etkili olmayacaklarını düşündüm ama gerçektende etkililer.Ben de bu ürünleri sizinle paylaşabileceğimi düşündüm.

 
 

1-Mineralize Skınfınısh   Natural                                                                                                                                                                                                                  

 Bu gerçekten de çok sevebileceğiniz bir pudra.Mineralize olması sayesinde diğer pudralar gibi cildinize o kadar zarar vermiyor.Ayrıca yüzünüze sürdüğünüzde de gayet doğal bir görünüm veriyor size.Doğal makyaj sevenler için gerçekten bir harika.


 
2-Matchmaster Concealer                                                                                                                                                                                                                                          
  Bu üründen de kısaca bahsedecek olursak...Eğer benim gibi göz altlarınız konusunda takıntılıysanız bu ürün size çok uygun.Çok küçük hamlelerle göz altınızdaki o istenmeyen           görüntüden  kurtulabilirsiniz                                                                                                                                    
                          
 
3-Rapıdblack Penultımate Eye  Liner                                                                                                                                                                                                                                            
Eğer eye liner sürmeye daha yeni başladıysanız ya da eye liner sürmeyi pek beceremediğinizi düşünüyorsanız bu ürün sizin için...Şahsen bende ilk başlarda pek sürmeyi beceremezdim ama bu eye liner'ın ucu biraz daha farklı yani daha kolay sürmenizi sağlayacak şekilde.Ayrıca uzun sürede kalıcı.
 
 
4-MAC In Extreme Dimension Lash Mascara                                                                    
 
Bu maskarayı almadan önce orda denemiştim ve gerçekten gördüklerim karşısında şok oldum.Bu maskara sayesinde kirpikleriniz çok daha fazla gözüküyor.Sanki makyaj ürünlerinin reklamlarında çıkanların kirpikleri gibi.Eğer sizde böyle kirpikleri istiyorsanız mutlaka bu        ürünü denemelisiniz.                                                                                                                              
 
 
.Umarım hoşunuza gitmiştir.Ve bu yazı sizin için faydalı olmuştur.Bu yazıyı beğendiyseniz yorum bırakıp , beğenmeyi unutmayın.Ayrıca yeni yazılar için de bloğuma üye olup takipte kalabilirsiniz. :)
 
-naynaynom-
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder