Pages

27 Ocak 2015 Salı

VİCTORİA'S SECRET ALIŞVERİŞİM :)

Herkese Günaydınn. :))

Çok güzel bir sabahın ardından sizlerle İstanbuldayken yaptığım Victoria's Secret alışverişimi paylaşmak istedim.Bilirsiniz ki alışveriş kadınların vazgeçilmezidir.Hele de bu alışveriş Victoria's Secret'da ise...Ben özellikle parfümlerine ve vücut spreylerine bayılıyorum.Bugün sizlerle de bunları paylaşacağım.

1-Coconut Passıon
Benim favori kokularımdan biri gerçekten. Eğer vanilyalı ve coconatlı kokulara bayılıyorsanız size bunu tavsiye ederim. Ben gittiğim zaman parfümü kalmamıştı. Bende o yüzden vücut spreyini aldım. Ama parfümle aynı işlevi görüyor bence. Tabi bunu alıyorsanız yanında vücut kremini de alırsanız daha iyi olur.Kokusunu daha kalıcı bir hale getirmiş olursunuz.



2-Very Sexy Now                                                                                                                                     
Gerçekten harika  bir parfüm.Kokladığım zaman direk almaya karar verdim.Bu da coconut passıon'a benzer bir koku ama daha da hafif ve hoş bir kokusu var.Hafif kokular seviyorsanız bence buna bir     göz atın.                                                                                                                                                    

                                                                                                                                    
3-Aqua Kıss                                                                                                                                              
Bu da gerçekten çok hoş kokulu bir vücut spreyi.Çiçeksi ve hafif kokular sevenler için muhteşem bir koku.Özellikle de papatya sevenler için muhteşem...                                                                            

4-Sheer Love                                                                                                                                             
Bu da yine aldığım diğer vücut spreylerinden biri.Bu kokuyu tarif etmem gerçekten çok                    zor.Favorilerimden biri.Çok soft bir koku...                                                                                           


5-Mango Temptatıon                                                                                                                                
Size bugün son olarak bahsedeceğim vücut spreyi mango temptatıon.Adından da anladığımız gibi     mango aromalı bir koku.Yine böyle tatlı,meyvemsi kokular seviyorsanız bunu denemenizi                  öneririm.Ben yine kokunun daha kalıcı olabilmesi için bunun da vücut kremini aldım.Tabi  eğer         isterseniz bu ikisinin yanında bir de küçük boy parfümleri de var ama ben bunların o işlevi                 göreceğini    düşünüp parfümü almadım.Tercih sizin. :))                                                                                                                                          

  Umarım yazım hoşunuza gitmiştir.Hepinize iyi sabahlar dilerim.:))                                                                             
-naynaynom-                                                                                       

6 yorum:

  1. Bütün vücut spreylerini almışsın :)) ^.^ güle güle kullan canım benim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz öyle oldu ya ama hepsi çok güzel :)) çok teşekkür ederim canım benim ;)

      Sil
  2. çok güzel ürünler, güle güle kullanın...
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba canım, blogunu bir blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil