Pages

4 Şubat 2015 Çarşamba

EĞLENCELİ SORULAR TAG'İ :))

Herkese Merhaba :)

Bugün begüm ve ben sizlerle çok eğlenceli olduğunu düşündüğümüz bir tag yazısını paylaşacağız.Uzun zamandan beri begümle birlikte bir tag yazısı yazamamıştık.Artık bugün konuşurken bunu yapmalıyız dedik.Ve işte başlıyoruzzz....

1-En sevdiğin 3 söz?

Hmm... Şimdi böyle söyleyince bilemedim ama. Sanırım Gökkuşağını Yakalamak adlı kitapta okuduğum 'İnsanların hayatta iyi bir amacı olsa da nedense harekete geçmek için tetiği çekmezler'  ve 'Gülmek, kalpteki örümcek ağlarını temizleyen bir süpürge gibidir.' cümlesi beni çok etkilemişti.Son olarakta 'Gideceğiniz yeri bilmiyorsanız vardığınız yerin önemi yoktur.'

2-Youtube'un bağımlısı mısın?

Aslında öyle bir bağımlılık şeyim yok.Ama vakit geçirmek içinde iyi oluyor yaniii.. :D

3-En sevdiğin 3 dizi veya youtube videosu?

Aslında ikisinden de favorilerim var ama sanırım dizilerden 3 tanesini seçeceğim.Şu sıralar Arrow gerçekten favorilerim arasında.Daha sonra ise My Mad Fat Diary geliyor.İzlemediyseniz izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim.Ben izlerken çok etkilenmiştim.Çünkü gerçek hayattan alınan bir dizi.Son olarak ise Originals....Gerçekten bu diziye de hastayım.İzleyenler anlar zaten hele oradaki Klaus favorimm. :))

4-Makyaj yapıyor musun?

Elbette.Ama çok makyaj yapan biri değilimdir.Arada bir yaparım oda kalem çekmek ve rimel sürmek. :))

5-Seni ne veya neler ağlatır?

Aslında dışardan öyle gözükmesem de ben çok duygusal biriyimdir.Dışarıda kötü durumda birilerini görmek bile beni üzmeye yeter.Sonuçta onlarda bizim gibi yaşayabilmeli.Neyse onun haricinde sevdiklerimin başına üzücü bir olay gelmesi beni ağlatır.

6-Seni neler mutlu eder?

Şimdi böyle söyleyince direk aklıma gelmedi ama ben öyle büyük şeylerle mutlu olan biri değilim.Beni mutlu etmek kolaydır aslında.Ailemle veya arkadaşlarımla eğlenceli zaman geçirmek.Belki benim için sürpriz doğum günü veya plan hazırlamaları beni çok mutlu ediyor.

7-Hakkındaki rastgele 7 bilgi?

Imm.Sanırım bu bilgilerin ilkine en sevdiğim renkle başlasam iyi olur.Mavi benim favori rengimdir.Mavi olan her şeye bayılırım.
Hayvanları çok ama çok severim.
Dışarıda deniz önünde yürüyüş yapmak en sevdiğim hobilerimden biridir.
6 yaşında piyano çalmaya başladım.Her ne kadar sınavlar yüzünden biraz paslansamda piyano çalmayı hala çok seviyorum.
1 tane ablam var ve benden 4 yaş büyük.
Şuan söyleyince belki beni tanıyanlar inanamayacak ama çok küçükken ben sarışınmışım.Tabi şimdi bundan eser yok. :D
Begümle beraber favori yiyeceğimiz Dominostan pizza .Söylerken bile canım çekti. :D

8-Sende bir fungirl(aşarı hayran kız) müsün?

Hayır.Ben hiçbir zaman öyle biri olmadım açıkçası.

Bugünlük yazımız bu kadar.Umarım sevmişsinizdir.Beğendiyseniz +1 verip, yorum atmayı unutmayın.Arkadaşım begümün de yazısına bakmayı unutmayın.
http://begumbas.blogspot.com.tr/

-naynaynom-
 

4 yorum:

  1. Bates Motel'i de öneririm. :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım bende bloguma beklerim :) http://meleklerin-ruyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki hemen bloğunuza bakıyorum :))

      Sil