Pages

15 Şubat 2015 Pazar

HAYATIMIZDAKİ ENGELLER...

Engeller...Bugünkü yazım hepimizin hayatındaki engeller hakkında.Aslında hepimizin hayatında bizi bir şeyleri yapmaktan alıkoyan engeller vardır.Bu belki ailemiz, arkadaşlar, gelecek korkusu, belki kişisel engellerimiz veya başlamadan kaybetme korkusu olabilir.



Bunları aşmak bizim elimizde.Ya hayatımız boyunca bu engellere bağlı kalarak isteklerimizi yerine getiremediğimiz için vicdan azabı çekeceğiz ya da buna şimdi bir dur diyip geleceğimizi istediğimiz gibi şekillendireceğiz.

Bu yazıyı okurken gerçekten bunu hissederek ve iyice düşünerek okumanızı istiyorum.Hayatınızda bir yere bağlı kalıp istemediğiniz bir hayat mı sürmek istersiniz ya da yeni yerleri keşfedip,sınırlarınızı aşarak kimsenin size karışamayacağınızı düşündüğünüz bir yerlerde istediğiniz gibi bir hayat sürmek mi...

Bence ne kadar korksak da cevap basit.Hayallerini kurduğumuz bir hayat.Unutmayın ki bu hayatta siz istedikten ve uğraştıktan sonra yapamayacağınız hiçbir şey yok.Değişim başta insanı korkutsa da aslında sonra buna değdiğini anlıyorsunuz.En zoru ilk adımı atmaktır derler.İşte bunu yaptıktan sonra işiniz daha da kolaylaşacak.Bunu bir süre sonra sizde farkedeceksiniz.

Hayatınızdaki bu engellerin sizi kontrol etmesine izin vermeyin.Cesur olmaya çalışın.Derin bir nefes alın ve hayalleriniz için ilk adımınızı şimdi atın.Unutmayın ki hiçbir zaman çok geç diye bir şey yoktur.Ben de hayatımdaki bu engelleri aşmaya çalışıyorum.Başta bu değişimlerle zorluklar yaşayacağımı biliyorum.Ama bildiğim bir şey daha varsa o da daha sonra her şeye alışıp iyi ki bunu yapmışım diyeceğimdir.Hayatımızda her zaman sevdiğimiz şeylerle aramızda engeller olacak.Bu engellerin bizi yenmesine izin vermemeliyiz...
O yüzden şimdi bir şeylere başlamanın tam sırası. :)

Bunu düşünün.Ayrıca hayat çok kısa, bir şeyler için mutsuz olup kendinizi üzeceğinize deneyin.Denemekten hiçbir zaman zarar gelmez...

-naynaynom-

22 yorum:

  1. Merhaba, bloğunu blog keşif etkinliğinden buldum ve takipteyim :)
    Bana da beklerim cnm ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki bende hemen sizin bloğunuza bakıyorum :)

      Sil
  2. Engeller bazen hatalardan da koruyabiliyor. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani tabi ama bizi sevdiğimiz şeyleri yapmaktan alıkoymamalılarda :) bloğunuzu da takibe aldım:)

      Sil
  3. Hayat mücadeledir ama herkesinki başka başka.
    Blogunuzu takibe aldım, ben de beklerim.
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Blog keşif etkinliğinden geldim, takipteyim, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ,
    Blog keşif etkinliğinden geldim..
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Merhaba blogunuzu cok begendim.Ben ve arkadasim blog uzerinden 8 Mart Dunya Kadinlar Gunune ozel blog tanitim etkinligi duzenliyoruz bir cok kategoriler var hangisi size uyarsa ona yazilip diger bloglar tarafindan kesfediliyorsunuz.Katilirsaniz cok sevinirim daha dogrusu bu blogu okuyan herkes katilirsa cok mutlu olurum,gelin blogunuzu tanitalim :) http://izmirleydisi.blogspot.com.tr/2015/03/8-mart-blogger-bulusmas-8-march.html#comment-form

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok hoş bir fikre benziyor katılmayı çok isterim :))

      Sil
  7. değişmeli... engeller aşılmalı... hayat kısa, kuşlar uçuyor... kaleminize sağlık... sevgiler...
    http://bahartanricasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim bende sizin bloğunuzu takibe aldım :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, blogunuzu izmirleydisi'nde görüp keşfettim, bana da beklerim:) http://makyajcigeldihanim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hemen bloğunuza bakıyorum :)

      Sil
  10. merhaba bende blog keşif etkinliğini gezerken geldim :) Ve direk ilk bu yazıya baktım umutsuz geçen aylardan sonra biraz biraz güçlenmeye başladım bu yazı iyi geldi gerçekten..

    YanıtlaSil
  11. Bunu duyduğuma gerçekten çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  12. yeni kesfettim blogunu, uzun omurlu bol izleyicili bir blog olur insallah.
    Takipteyim, bana da beklerim
    Sulti's
    http://asulti2000.blogspot.fr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bende takipteyim :)

      Sil
  13. ne güzel duygularla yazmışsınız. Gerçekten hayat engellerle dolu ve bu tüm insanlık eçin geçerli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bende insanlara bu konularda yardım edebilmeyi umuyorum :)

      Sil