Pages

19 Mart 2015 Perşembe

YARIŞMA GÜNÜ

Herkese merhaba :)

Yine yazılarıma uzun bir ara verdiğimin farkındayım ama daha önce dediğim gibi sınavlardan dolayı pek bloğumla ilgilenemiyorum ve tabi sizlere söylemeyi unuttuğum bir de yarışma olayı vardı. O yüzden bugünkü yazımı bu konu hakkında yazmak istedim.
Öncelikle sizi yarışma hakkında bilgilendireyim...
Bu yarışma Antalya Uluslar arası Üniversitesi'nin düzenlediği bir yarışmaydı.Ve amacı da genç liderler oluşturmaktı.Bizde 2 arkadaşımla beraber bu yarışmaya katılmaya karar verdik.Bunlardan biri de blogger olan ve çok yakın arkadaşlarımdan biri begümdü.Gerçekten yarışmada çok güzel bir 2-3 ay geçirdik.4 etaptan oluşan bu yarışmanın son turuna kadar geldik.Son turda ise bize bir proje hazırlama görevi verdiler.Biz tabi ilk başta kararsız kaldık ve bayağı bir fikirler ortaya attık.Tabi biz bunu yaparken süre de hızlıca akıyordu.Neyse biraz gecikmiş olsak da biz projemizi hazırladık ve işte bugün projemizi herkesin önünde sunduk.Gerçekten hepimiz çok heyecanlıydık.






Tabi sonuca gelirsek biz kazanamadık.Yani bu yarışmada kazanma, kaybetme olayı bana biraz garip geldi.Neden biri kazanırken diğeri kaybetmek zorunda ki?Bence bu yarışmaya katılan herkesin fikri çok hoştu.Aslına bakarsak hiçbirimiz kaybetmedik hepimiz bir şeyler kazandık.Ben işe biraz olumlu tarafından bakıyorum.Şahsen bu yarışma benim kendi becerilerimi görmeme ve belki hayatımda yaşayamayacağım bir deneyim yaşamamı sağladı.En önemli arkadaşlarımla beraber çok hoş zaman geçirdim.Ve tabi bu yarışmayı kaybetmiş olmak beni durdurmayacak aksine daha çok bir şeylere katılmak için teşvik edecek.Ben bu olayın sizlere de önemli bir örnek olacağını düşünerek paylaşmak istedim.
Hayatta istediğimiz şeyler için çabalamamız gerekir.Bu istediğiniz şeye ulaşamayınca hemen pes edip kendinizi üzmenize gerek yok.Aksine mutlu olmalısınız.Çünkü insanlar yanlış yaparak öğrenir.Siz böylece kendinizi daha çok geliştirip işlerinizde daha başarılı olacaksınız.Ayrıca sakın bu yolda kimsenin sizi etkilemesine de izin vermeyin.O şeyi istiyorsanız tekrar deneyin.Sonuçta denemekten hiçbir zaman zarar gelmez...

















-naynaynom-
 

2 yorum:

  1. It’s awesome! I like this post and your style of writing, thank you for sharing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much . And of course ı Will visit your blog now :))

      Sil