Pages

17 Nisan 2015 Cuma

HER ZAMAN GÜLÜMSE :) /SMİLE


Sizce de zaman bazen çok hızlı geçmiyor mu?
Şuan geriye dönüp bir baktığımızda tüm o yaşadığımız
iyi ve kötü günler takılıyor insanın aklına.Yaptığımız iyi veya kötü şeyler ya da yapmaya planlayıp yapmadıklarımız... İnsan bazen bu günleri düşünüp hüzünlenebiliyor.Ya da kendisini  yalnız ve kötü hissedebiliyor.İşte bu günler için sizinle çok hoşuma giden ve bu zamanlarda beni motive eden yazıları paylaşmak istiyorum.



 
Her şey parçalandığında bile güçlü ol.


''Mutluluk, diğerlerinin sana ulaşamayacağını söylediği
şeylere ulaşmaktır.''
 ''Her şey parçalanıyor gibi hissettiğin zaman bile güçlü kal.''


''Mutluluk bu dünyada senin gibi  garip bir sürü insan
olduğunu fark etmektir.''
''Mutluluk, kocaman bir sarılmadır''
                                                                        

Stres yapmaya son ver ,sadece oluruna bırak, her şey
yoluna girecek.



Geriye bakmaman gerekirken bakma
Önemli olmayan şeyler hakkında stres yapma
Kontrol edemeyeceğin şeylerden endişelenme
 
 
Sizinde böyle anlarınız varsa yorum kısmında paylaşabilirsiniz.Hoşunuza gittiyse +1 vermeyi ve yorum eklemeyi unutmayın.Önerilerinize açığım.:) Umarım bu yazımın etkisi olmuştur.Motivasyon günümüz hayatında gerçekten çok önemli bir şey.Sakın umutsuzluğa kapılmayın.Unutmayın ki yalnız değilsiniz...
 
-naynaynom-                                                                                                         

8 yorum:

  1. merhaba canım blog keşif etkinliğinden geliyorum takibe aldım bende bekliyorum esen kal!!!

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim. Takibe aldım. Bloguma da beklerim.

    www.gripalyaco.com

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Blog keşif etkinliğinden geliyorum takipteyim :) Banada beklerim
    http://makyajligunler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Zaman algımız çooook hızlandı... Ah ah neyse bir ara konuşalım bunları :)

    YanıtlaSil