Pages

2 Nisan 2015 Perşembe

MUHTEŞEM BİR GÜNE MERHABA DE :)

Herkese merhaba.
Biliyorum yine uzun bir süre yazılar yazamadım ama işte şuan karşınızdayım..Sınavların bitmiş olmasının verdiği mutlulukla size bu yazımı yazıyorum.Bugün gerçekten harikaydı.Çünkü 1 aylık sınav maratonumuz sonunda bitti.Sınavlar iyi de olsa kötü de olsa üzülmeye gerek yok sonuç olarak bunu da atlattık.Bu yüzden bende bu sevincimi sizlerle paylaşmak ve sizlerin de iyi hissetmeniz için bu yazımı yazmak istedim.

İnsan kendini bazen o kadar iyi hissedemeyebiliyor.Sakın kendinizi mutsuz hissetmeyin veya unutulmuşluğa kapılmayın.Bunlar arada sırada hepimizin düşünüp hissettiği şeyler.Ama aslında biliyor musunuz bu doğru değil.Ne olursa olsun yanımızda bize değer veren, destekleyen insanlar var.Sadece bazen biz bunların farkına varamayabiliyoruz.Bu yüzden umutsuzluğa kapılmayın.Bunları arada bende düşünüyorum.Ama sonra da kendi kendime hayatımın öyle düşündüğüm gibi olmadığını ve çok daha güzel olduğunu görüyorum.Hayatımızda ne kadar kötü olaylar olsa da yeniden ayağı kalkıp bunlarla mücadele etmeli ve hayattan zevk almalıyız.Hala uğruna savaşabileceğimiz şeylerimiz olduğu için...(Ki bu herkesin sahip olduğu bir şey)


Hepimizin uğruna savaşabilecekleri şeyleri var.O yüzden şimdi kalkıp bir silkelenip kendimize gelmenin tam sırası.Bazen bazı şeyleri o kadar düşünmeyip kendimizi meşgul etmemiz gerekir.Ben bunun için bazen kitap okumayı bazen müzik dinlemeyi bazen de dizi veya film izlemeyi seçiyorum.Sizde bunlardan birini yapabilirsiniz veya daha farklı şeylere de yönebilirsiniz.Bazen birileriyle oturup konuşmak da bizi bu hallerden kurtaracak önemli şeylerden biridir.Unutmayın ki her gün yeni bir başlangıçtır.Yarın sabah daha güzel bir şekilde kalkıp hayatın tadını çıkaracaksınız.Her zaman böyle düşünün.Hayat mutsuz olup bir şeyleri kaçırmak için çok kısa...
Yüzünüzden gülümsemenizi eksik etmeyen gülümsemek bile insanın kendisini mutlu hissetmesini sağlar.Bunu unutmayın ve gülümseyin.:)
Asla vazgeçmeyin güzel şeylerin gelmesi zaman alır.
-naynyanom-

4 yorum:

  1. ''Asla vazgeçmeyin güzel şeylerin gelmesi zaman alır ne güzel demişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim işte bazen bunu hatırlamamız gerekiyor :)

      Sil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle....
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil