Pages

2 Haziran 2015 Salı

SİZCEDE...

Sizce de her günün birbirine benzer bir şekilde geçmesi birazcık da olsa sıkıcı gelmeye başlamadı mı?
Benim için başlarda bu böyleydi.Ama okulumun bitmiş olmaya yaklaşmasıyla birlikte bu konuda biraz daha rahatladım.Eminimki sizde böyle hissediyorsunuzdur.Sonuç olarak bir öğrenci de olsak ya da herhangi bir işte çalışan birisi hepimiz için tatil zamanı geldi.Her zaman yapacağımızı planlayıp durduğumuz ama bu planların çoğunu bir türlü yapamadığımız o yaz günleri.Ve işte yine sıradanlaşan o günler...


Ben kendim için bu yazı en ilginç hale getirmeye karar verdim.Bunu da kendimi çok iyi olmadığımı düşündüğüm şeylerde geliştirerek kendime ayırmaya karar verdim.Ve bence şuan bunu sizlerde hayata geçirmelisiniz.Hayat hiç bir zaman bizim planlarımızı oluşturacak yönde ilerlemez.Veya zaman bizi beklemez.Bir şeyleri erteleyip durmaktansa hadi o şeyleri hemen şimdi yapmaya başlayalım.Bu işe bir el atıp bu muhteşem günlerimizi en iyi şekilde kendimizi geliştirip, eğlenmek ve korkularımızı yenmek için kullanalım.Ve tabiki özgür olmak ve özgür hissetmek için...



Öncelikle kendinizde eksik gördüğünüz veya yapmayı çok isteyip sürekli vaktim yok diye ertelediğiniz o şeyleri belirleyin.Daha sonra ise birçoğumuz erteleyip durduğu o şeyleri hayata geçirmeye yönelik ilk adımınızı atın.Benim için bu planlar şu şekilde:

1-Yabancı dilimi iyileştirmek.
2-Hayatımda daha enerjik olabilmek için düzenli olarak spor yapmak.
3-Daha sağlıklı beslenmeye çalışmak.
4-Düşüncelerimi geliştirmek için bol bol kitap okumak.
5-Hiçbir zaman yapamayacağımı düşündüğüm şeylere  başlamak.

Benim bu planlar için yaptıklarıma gelirsek.İngilizcemi geliştirmek için bol bol yabancı dizi izliyorum ve müzik dinliyorum.Ayrıca bu yaz tatili içinde en sevdiğim arkadaşlarımdan biriyle 1 ay İngiltere de bir kursa gidiyorum.Ki bu kursun aynı şekilde benim daha önce hiç bilmediğim bir yerde yaşamak gibi korkularımı yenmeme ve hayatımdaki en büyük maceralardan birini yaşamama sebep olacağından eminim.Aynı şekilde diğer planlarım içinde şimdiden çalışmaya başladım.Bunu sizlerde yapabilirsiniz.Hadi hemen şimdi bunları belirleyip uygulamaya sokun ve sizde hayatınızdaki en alışılagelmemiş ve heyecan dolu yaz günlerinizi yaşayın.

Derin bir nefes alın, cesaretinizi toplayın ve başlayın.

-naynaynom-


12 yorum:

  1. Keşif ektinliğinden geldim! Bu planlar için erken davranman süper, hayata geçirmek için kendine somut alarmlar yarat ki sıradanlık bitsin, bize de uğra bi ara, sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. Takip etkinliğinden buldum sizi.. Bloğuma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba ! blog keşif etkinliğinden geldim takipteyim bloğuma beklliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim sevgiler...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. merhaba blog keşif etkinliğinde gördüm bloğunuzu takibe aldım bende bekliyorum bloğuma ;)

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil